Markéta čte

Recenze: Kromobyčejná pouť Barnabyho Brocketa od Johna Boyna

23. 10. 2017

☆☆☆☆☆ Autor: John BoyneNázev: Kromobyčejná pouť Barnabyho Brocketa (The Terrible Thing that Happened to Barnaby Brocket)Nakladatelství: Slovart/BrioRok vydání: 2017Počet stran: 240Páni. John Boyne to dokázal znovu. Novinka Velkého knižního čtvrtku, která si zaslouží Vaší pozornost!Kromobyčejná pouť Barnabyho Brocketa se od dalších dvou dětských knih od Boyna velmi liší - neodehrává se ve[...] Pokračovať v čítaní

Úžasná cesta Barnabyho Brocketa okolo sveta (John Boyne)

Recenze: Harry Potter: Rekvizity a artefakty od Jody Revensonové

24. 9. 2017

☆☆☆☆☆ Autor: Jody RevensonováNázev:Harry Potter: Rekvizity a artefaktyNakladatelství: SlovartRok vydání: 2017Počet stran:208 Úplně jsem se vrátila ve vzpomínkách k prvním filmům! Budu se na celou sérii muset znovu podívat (teprve asi potřetí za tenhle rok). Nevím, jak je to možné, ale dosud jsem nevlastnila žádnou z těchto nádherných knížek přibližující tvorbu filmů a svět Harry[...] Pokračovať v čítaní

Harry Potter: Rekvizity a artefakty (Jody Revenson)

Recenze: Chlapec v pruhovaném pyžamu od Johna Boyna

8. 6. 2017

☆☆☆ a 1/2 ☆  Autor: John BoyneNázev: Chlapec v pruhovaném pyžamu (The Boy in the Striped Pajamas)Nakladatelství: BrioRok vydání: 2017Počet stran: 184 Na jednu stranu mě Chlapec hrozně nadchnul, na tu druhou už moc ne. Každopádně je to ale kniha, co stojí za přečtení.Přečíst tuhle knížku mi trvalo hrozně dlouho. Není vůbec dlouhá, právě naopak, ale není to úplně nejsnadnější čtení (ne v[...] Pokračovať v čítaní

Chlapec v pásikavom pyžame (John Boyne)

Recenze: Milý Johne od Nicholase Sparkse

25. 5. 2017

☆☆☆  Autor: Nicholas SparksNázev: Milý Johne (Dear John)Nakladatelství: Ikar Rok vydání: 2015Počet stran:272  Sparksova klasika mě bohužel nezaujala. Nevyhovuje mi jeho styl psaní a snad jediná věc, která se mi fakt líbí, je Channing na obálce.Já a Sparks jsem si prostě nesedli. Milýho Johna jsem se snažila přelouskat asi tři měsíce, než jsem se konečně dohrabala ke konci. Otázkou je[...] Pokračovať v čítaní

Milý Johne (Nicholas Sparks)

Recenze: Bestie je zvíře od Peternelle van Arsdale

10. 5. 2017

☆☆   Autor: Peternelle van ArsdaleNázev: Bestie je zvíře (The Beast is an Animal)Nakladatelství: SlovartRok vydání: 2017Počet stran: 368 Já Vám nějak nevím. Hrozně jsem chtěla, aby se mi tahle knížka líbila, protože graficky je nádherná, ale bohužel. Příběh mě vůbec nenadchnul.Asi si za to, že mě Bestie moc nenadchla, částečně můžu sama. Nevím proč, ale předpokládala jsem, že to bude[...] Pokračovať v čítaní

Bestie je zvíře (Peternelle van Arsdale)

Recenze: Bez srdce od Marissy Meyerové

1. 5. 2017

☆☆☆☆ Autor: Marissa MeyerNakladatelství: AlbatrosRok vydání: 2017Název: Bez srdce (Heartless)Počet stran: 416Můžu říct jen jediné: čekejte neočekávané a nečekejte očekávané.  Vůbec jsem nepředpokládala, že by se mi Bez srdce mohla líbit, protože Alenku nemám v lásce. Filmy se mi nelíbily, knížku jsem ani nečetla, celkově mi to připadá příšerně nesmyslné, divné, nelogické a wtf.[...] Pokračovať v čítaní

Bez srdce (Marissa Meyer)

Minirecenze: Plán od Elle Kennedy

27. 4. 2017

☆☆ Autor: Elle KennedyNázev: Plán (The Goal)Nakladatelství: BaronetRok vydání: 2017Počet stran: 488Čvrtý díl volně na sebe navazující série, se mi ze všech čtyř knih líbil nejméně.V pokračování Off-Campus série se setkáváme s Tuckerem a Sabrinou, oba jsme již viděli v předchozích knihách. Z minulého dílu (i anotace) už víme, že ty dva spolu budou čekat společného potomka.Podle [...] Pokračovať v čítaní

Plán (Off-Campus, #4) (Elle Kennedy)

Minirecenze: Skóre od Elle Kennedy

24. 4. 2017

☆☆☆☆ Autor: Elle KennedyNázev: Skóre (The Score)Nakladatelství: BaronetRok vydání: 2017Počet stran: 408 Třetí díl volně na sebe navazující série, mě příběhově příliš nenadchnul, ale i tak mu nemůžu upřít čtivost! Během dne a půl jsem měla přečteno a konečně po dlouhé mě něco bavilo číst.Ve třetím díle dostává prostor Dean, hokejista sukničkář, se kterým se setkáváme již od prvního dílu,[...] Pokračovať v čítaní

Skóre (Off-Campus, #3) (Elle Kennedy)

Recenze: Gigantosaurus od Jonnyho Duddla

19. 4. 2017

Autor: Jonny DuddleNázev: GigantosaurusNakladatelství: Knižní klubRok vydání: 2017Počet stran: 30"Příběh" není nijak zajímavý nebo překvapující, ale ty ilustrace stojí za to.Asi se ptáte, co tu dělá recenze na něco, jako je Gigantosaurus.  Začnu tím, jak jsem se ke knize vlastně dostala. Opět přišel katalog knižního klubu a tentokrát jsem si nenašla nic, co bych chtěla jak v katalogu, tak[...] Pokračovať v čítaní

Gigantosaurus (Jonny Duddle)

Recenze: Návrat na vinici od Kristan Higginsové

6. 4. 2017

☆☆☆☆ Autor: Kristan HigginsováNázev: Návrat na vinici (The Best Men) Nakladatelství: IkarRok vydání: 2017Počet stran: 384Čtivý příběh z prostředí amerických vinic, který Vás vtáhne do děje. A přiměje Vás snít o jistých policistech se zelenýma očima.Faith měla všechno. Velkou milující rodinu, vysokoškolský titul, výborné pracovní nabídky, dlouholetého přítele a svatbu na spadnutí. Jenže se[...] Pokračovať v čítaní

Návrat na vinici (Blue Heron, #1) (Kristan Higgins)