Dimenzia humoru

R.K. Mimozemšťan
Elist • 2016

"Kniha „Dimenzia humoru“ pozostáva z dvoch samostatných humorných poviedok. Prvá poviedka „O troch cudzincoch a jednom zázračnom kráľostve“ opisuje netradičný, vesmírny a hlavne humorný pohľad na prud...orný pohľad na prudko sa rozvíjajúce Slovensko. Prosperujúci priemysel, poľnohospodárstvo a vysoká životná úroveň obyvateľov... o tom všetkom a mnohom inom píše vyslanec z planéty Matuzalem, aby informoval svojich planetárnych spoluobčanov o živote v najúspešnejšej krajine planéty Zem - Slovensku! O krajine, ktorá sa stala Kráľovstvom. Slovenským kráľovstvom! Druhá poviedka má názov „Penelope - div a zázrak“. Vtipná a dobrým humorom prešpikovaná poviedka o žene, ktorá prešla „drobnou“ premenou a stala sa najväčšou slovenskou celebritou. Je to zároveň humorný pohľad na slovenský televízny biznis a tragikomický pohľad na medziľudské vzťahy. Obe poviedky, ktoré tvoria knihu ""DIMENZIA HUMORU"" sú zárukou výbornej zábavy. Ľahké a veselé čítanie."

• Počet strán: 90 strán
  • ISBN13:9788081710711
"Kniha „Dimenzia humoru“ pozostáva z dvoch samostatných humorných poviedok. Prvá poviedka „O troch cudzincoch a jednom zázračnom kráľostve“ opisuje netradičný, vesmírny a hlavne humorný pohľad na prudko sa rozvíjajúce Slovensko. Prosperujúci priemysel, poľnohospodárstvo a vysoká životná úroveň obyvateľov... o tom všetkom a mnohom inom píše vyslanec z planéty Matuzalem, aby informoval svojich planetárnych spoluobčanov o živote v najúspešnejšej krajine planéty Zem - Slovensku! O krajine, ktorá sa stala Kráľovstvom. Slovenským kráľovstvom! Druhá poviedka má názov „Penelope - div a zázrak“. Vtipná a dobrým humorom prešpikovaná poviedka o žene, ktorá prešla „drobnou“ premenou a stala sa najväčšou slovenskou celebritou. Je to zároveň humorný pohľad na slovenský televízny biznis a tragikomický pohľad na medziľudské vzťahy. Obe poviedky, ktoré tvoria knihu ""DIMENZIA HUMORU"" sú zárukou výbornej zábavy. Ľahké a veselé čítanie."