Markéta čte

Recenze: Wires and Nerve: Gone Rogue od Marissy Meyerové

11. 2. 2018

☆☆☆☆☆ Autor: Marissa MeyerIlustrace: Stephen GilpinNázev: Wires and Nerve: Gone RogueNakladatelství: Feiwel & FriendsRok vydání: 2018Počet stran: 324Hořkosladká kniha. Na jednu stranu se mi to líbilo a na druhou vůbec. Proč?Protože touhle knihou Měsíční kroniky už bohužel doopravdy končí. Úplně úplně končí. Ono už toho není moc, co by k tomu byla potřeba říct. A to je dobře. I[...] Pokračovať v čítaní

Nové knižní přírůstky: prosinec 2017 & leden 2018

7. 2. 2018

Za poslední dva měsíce se mi poštěstilo a sama jsem si koupila jen jednu knihu za celou tu dobu! Musím, říct, že jsem na sebe za to dost pyšná. V únoru mi za to ale přijdou tři knížky, dvě předobjednávky a jedna nová kniha, kterou jsem si koupila dneska a pokud nenajdu nějakou super akci, tak to u toho čísla zůstane. Celkově se v roce 2018 budu snažit o to, kupovat si co nejméně knih,[...] Pokračovať v čítaní

Minirecenze: From Lukov With Love of Mariany Zapaty

5. 2. 2018

☆☆☆☆ Název: From Lukov With LoveAutor: Mariana Zapata Rok vydání: 2018Počet stran: 493Mariana mě zatím nikdy nezklamala! Další skvělá kniha.Vím, že většina z Vás asi Marianu nezná, ale to je velká chyba. Mariana píše nádherné slowburn romantické knihy, které se zcela vymykají všem ostatním. Většinou jsou tak dvojnásobně dlouhé a romantika se tam nachází až v posledních několika desítek[...] Pokračovať v čítaní

Unboxing: January OwlCrate Jr.

30. 1. 2018

Co více může potěšit vystresovaného člověka, než když mu přijde knižní balíček? Ještě k tomu takový, jako je tenhle. Téma boxu bylo totiž Sugar & Spice a dle popisu to vypadalo na parádní box plný sladkostí, magie a knihomolských nezbytností.Co bylo vevnitř? Jako vždy po otevření na mě vykoukla spoiler kartička. Zase má naprosto úžasnou grafiku a žádná z těhle kartiček u mě nekončí v[...] Pokračovať v čítaní

Klasiky a já #3 - Pýcha a předsudek

29. 1. 2018

Jedna z mých nejoblíbenějších klasik je Pýcha a předsudek. Byla to asi jedna z prvních klasik, které jsem přečetla, kterou jsem si okamžitě zamilovala a hned po dočtení jsem jí začala číst podruhé. Tuším, že jsem jí přečetla někdy v prváku a od té doby jsem si jí přečetla několikrát a viděla jsem všechny filmy.Tohle je takové mé ohlédnutí za knihou, filmy a seriálem a prostě ocenění této[...] Pokračovať v čítaní

To nej z roku 2017

25. 1. 2018

Konečně jsem sepsala i mé nejoblíbenější knihy za rok 2017. Pro mě to byl rok celkem průměrných knížek, proto jsem se často uchýlila k rereadingům svých oblíbenců, čímž jsem docílila toho, že jsem četla i pro mě velmi nadprůměrné knihy. I tak jsem objevila řadu nových skvělých autorů a řadu skvělých knih, které se v tomto roce asi přečtu znovu. The Wall of Winnipeg and Me - Mariana[...] Pokračovať v čítaní

Největší zklamání za rok 2017

20. 1. 2018

Konečně jsem udělala poslední zkoušku a už mi toho do školy zbývá tak málo, že se konečně můžu zase věnovat i blogu! Přicházím se seznamem, kde se ne nutně nachází jen knihy, které mně přišly hrozné, ale i počiny, které jsem třeba ohodnotila celkem kladně, ale hrozně mě to zklamalo.Co mě nejvíce zklamalo minulý rok? Píseň zimyTahle knížka byla snad všude. Anotace zněla skvěle a ta obálka! To[...] Pokračovať v čítaní

Fotorecenze: Pohádky bratří Grimmů s ilustracemi od Adolfa Borna

13. 1. 2018

☆☆☆☆☆ Název: Pohádky bratří GrimmůIlustrace: Adolf BornNakladatelství: SlovartRok vydání: 2017Počet stran: 544Nový skvost v mé knihovně!V poslední době jsem si hrozně oblíbila dětské, ilustrované nebo dětské ilustrované knihy. Když jsem viděla toto vydání Pohádek, věděla jsem, že ho musím mít. A všechny další knihy z této série.Nové vydání Pohádek bratří Grimmů je totiž doplněno[...] Pokračovať v čítaní

Unenveloping: NerdyPost - Harry Potter bookmarks

4. 1. 2018

Je zkouškový a já jsem ráda, že mám tak akorát čas dýchat. Přečtu asi tak kapitolu před spaním, abych se trochu odreagovala, a na nic jiného není moc čas. Mám v plánu (jako všichni) sepsat nejlepší a nejhorší knížky za minulý rok - až někdy bude čas, seznamy už mám, jen to prostě sepsat.Takže i proto, aby to tady neleželo úplně ladem, přicházím s takovým prapodivným článkem. Není to unboxing,[...] Pokračovať v čítaní

Na co se těším v roce 2018

31. 12. 2017

Konec roku znamená nejen to, že zase budeme o rok starší, ale i to že se k nám dostanou další nové knihy! A řekla bych, že 2018 bude skvělý knižní rok! TOG7 - Sarah J. MaasJESTLI ELIDE A LORCAN NESKONČÍ SPOLU, TAK BUDU ZLÁ! JESTLI MI NĚKDO UMŘE, TAK BUDU ZLÁ! JESTLI TO BUDE STEJNĚ ZLÝ JAKO ACOWAR, TAK BUDU ZLÁ! JESTLI TY DVA ROKY ČEKÁNÍ NEBUDOU STÁT ZA TO, TAK BUDU ZLÁ!ACOFAS - Sarah J.[...] Pokračovať v čítaní